A www.mygeisha.hu webhelyről online vásárolt My Geisha termékekhez
Ez az eljárás megteremti a szükséges konvencionális keretet a www.mygeisha.hu weboldalról vásárolt termékek vásárlásáról való lemondás tekintetében, amely a cég tulajdona, a MINNA ORIENTO KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ cég tulajdona, székhelye: Budapest, 1097 zip 1097 Budapest, Gyáli út 15/A al. 2, , Hungary , Adószám HU27768358.
Geisha ügyfeleim a www.mygeisha.hu oldalon vásárolt termékeket a jelen eljárásban megadott visszaküldési feltételek szerint küldhetik vissza.
Tájékoztatjuk, hogy a távollevők között kötött szerződések vagy a My Geisha üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetén, ha Ön a www.mygeisha.hu weboldalról vásárolt termék(ek) visszaküldését kérve eláll a vásárlástól, kifejezetten és egyértelműen beleegyezik abba, hogy teljes mértékben elfogadja a jelen termék-visszaküldési eljárás rendelkezéseit. Ez a szolgáltatás semmilyen módon nem korlátozza a vásárlók hatályos jogszabályi rendelkezéseken alapuló jogait. A Tanács 2011. október 25-i rendelete a fogyasztói jogokról, kiegészítve/módosítva az O.U.G. III. nem. 58/2022, amellyel az Európai Parlament és a Tanács 2019. november 27-i (EU) 2019/2.161 irányelvét átültették a nemzeti jogba.
- A www.mygeisha.hu webhelyről vásárolt My Geisha termékek visszaküldési időszaka
A www.mygeisha.hu oldalon vásárolt termékeket az átvételtől számított 14 naptári napon belül, indoklás nélkül visszaküldheti. A 14 naptári napos futamidő kiszámítása:
attól a naptól kezdve, amikor a fogyasztó vagy a fuvarozótól eltérő, a fogyasztó által megjelölt harmadik személy az árut fizikailag birtokba veszi;
ha a fogyasztó egyetlen megrendeléssel több árut rendel, amelyeket külön-külön leszállítanak, attól a naptól kezdve, amikor a fogyasztó vagy a fuvarozótól eltérő, a fogyasztó által megjelölt harmadik személy az utolsó árut fizikailag birtokba veszi;
az áruk meghatározott időtartamra szóló időszakos szállítására vonatkozó szerződések esetében attól a naptól kezdve, amikor a fogyasztó vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az első árut fizikailag birtokba veszi.
A jelen határidő lejárta után küldött termékvisszaküldést nem fogadjuk el.
- Az elállási/visszaküldési eljárásra vonatkozó feltételek
Az elállási/visszaküldési jog gyakorlása érdekében alapján az elállási/visszaküldési határidő lejárta előtt a fogyasztó/megrendelés átvevője a szerződéstől való elállási döntéséről kifejezetten köteles tájékoztatni a My Geisha-t az contactbudapest@mygeisha.hu e-mail címre küldött egyértelmű nyilatkozattal.
Az elállási jog gyakorlása megszünteti a szerződő felek azon kötelezettségét, hogy a szerződést távolról vagy az üzlethelyiségen kívül kössék/kötsék meg, az alábbiak megjelölésével:
azoknak a termékeknek, amelyek visszaküldését a vevő vállalja, eredeti csomagolásukban, zárt állapotban kell lenniük, és olyan állapotban kell lenniük, hogy az újra értékesítésre kerülhessen, fizikai/esztétikai változások, ütések, karcolások, mechanikai ütések stb. Nem fogadható el a visszaküldés abban az esetben, ha a termék bontott, hibás, használt, nem megfelelően csomagolt;
A bontatlan termékek vásárló általi visszaküldését csak akkor fogadjuk el, ha a megvásárolt termék(ek) nem megfelelőek (például: rejtett hibája, gyártási hibája van, pl.: nem megfelelő tartalom; a termék még gyártás alatti deformációt mutat; A művészet definíciója. Termék megvásárlásakor a szokásos igazolási móddal nem ismert és nem ismerhetett meg;
Abban az esetben, ha a vásárló/ügyfél akcióban részesült, és a megvásárolt termékkel/termékekkel együtt egyéb akciós termékeket/ajándékokat is kapott, az összes kapott terméket vissza kell küldenie, beleértve az akciós/ajándék jellegűeket is. Ha az összes kapott promóciós/ajándékterméket nem küldik vissza, a visszaküldést nem fogadjuk el;
abban az esetben, ha a vevő a www.mygeisha.hu weboldalról történő online vásárlás révén olyan különleges ajánlatban részesült, amely bizonyos feltételek mellett lehetővé tette számára, hogy megvásároljon egy vagy több terméket, amelyet a megrendeléséért cserébe ajánlottak fel, vagy anélkül részesülhet előnyben. Különböző promóciós minták többletköltsége esetén úgy kell tekinteni, hogy a visszaküldéssel az utóbbi már nem jogosult az adott ajánlat vagy a megfelelő minták előnyeire. Pontosabban, ha a visszaküldött termékek értéke meghaladja az első vásárláskor kifizetett összeg 50%-át, akkor a vásárlónak csak a mintákkal/ajándékokkal/akciókkal vagy utalványokkal együtt kell visszaküldenie a visszaküldeni kívánt terméket/termékeket. /termékek stb. átvette, illetőleg az ajánlaton vásárolt terméke(ke)t a visszaküldött termék(ek) megrendeléséért cserébe, hogy a My Geisha feldolgozhassa visszaküldési kérelmét. Így az ajándékba/akcióba vagy bónuszként/minta, stb. kapott termékeket le kell zárni, eredeti csomagolásban, fel nem használt, fel nem használt, fizikai/esztétikai változások, ütések, karcok, mechanikai ütések stb. újra eladni ;
egyes promóciós kampányban vagy kupon/promóciós kód alapján vásárolt termékek visszaküldése esetén az adott promóciós kampány befejezése után, vagy a kupon/kedvezménykód felhasználását követően a vásárló/vásárló visszaküldésre kerül. visszatérítette a visszaküldött termékért ténylegesen kifizetett összeget;
olyan akciók esetében, amelyekben a kedvezmény több termék vásárlása feltételével valósul meg, a visszatérítés a visszaküldési határidőtől függetlenül egyenértékű azzal, hogy a vásárló feladja az akciót. Ebben a helyzetben a visszaküldés csak azzal a feltétellel lehetséges, ha a vásárló visszaküldi az összes olyan terméket, amelynek vásárlása jogot adott számára az akcióban való részvételre;
A termékeket csak abban az esetben lehet visszaküldeni, ha a kiszállítással megegyező állapotban vannak (tartalmaznia kell minden tartozékot, amellyel a terméket szállították, valamint a használati utasítást, használati nyomokat nem tartalmazhat). A fenti feltételek teljesítésének elmulasztása azt jelenti, hogy a My Geisha nem tudja feldolgozni az elállási/visszaküldési kérelmet;
Az akcióban vásárolt termékek, az adott akció lejárta után, illetve kupon/kedvezménykód alapján vásárolt termékek cseréje csak azonos típusú, azonos árú termékre történő kicseréléssel lehetséges. (a vevő/vásárló által ténylegesen fizetett ár), amelyek csak méretben, színben vagy mintában térhetnek el egymástól.
A termékek visszaküldése kizárólag a vásárlást igazoló okmány, illetve az adószámla másolatának csatolása alapján történik.
- Termékek, amelyeket nem fogadnak el visszaküldésre (elállási jog alól mentesülnek)
Az alábbi, megfelelő termékek nem fogadhatók vissza:
azokat, amelyeket a szállítás után felbontottak, nem értékesíthetők tovább, amelyeket higiéniai vagy egészségvédelmi okokból nem lehet visszaküldeni (például: ápolószerek, sminkek, parfümök stb.);
azok, amelyek fizikai/esztétikai változásokat vagy egyéb, a fogyasztónak betudható hibákat mutatnak be;
azokat, amelyeket a fogyasztó specifikációi szerint vagy nyilvánvalóan személyre szabottan készítettek/ gyártottak.
Ezért a vevő tudomásul veszi, hogy az általa felbontott, megfelelő termékek tekintetében szerződéses elállási és visszaküldési jogával nem élhet.
A Vevő egyúttal tudomásul veszi, hogy a kérésére személyre szabott termékeken szerződéses elállási és visszaküldési jogával nem tud élni.
- Elállási/visszaküldési eljárás a www.mygeisha.hu weboldalról történő termékvásárlás esetén
A vásárló, illetve adott esetben a megrendelés átvevője elállási joga gyakorlása érdekében köteles kifejezetten tájékoztatni a My Geishát az alábbi elérhetőségeken: contactbudapest@mygeisha.hu a szerződéstől való elállási döntéséről, egy ilyen értelemben vett egyértelmű kijelentést használva.
A vevő kitöltheti és benyújthatja a My Geisha által biztosított szabványos elállási űrlapot. A Vevő a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelő elállási határidő betartása érdekében indokolatlan késedelem nélkül, a fent megjelölt határidőn belül visszaküldi/átadja a szakembernek, vagy a szakember által a termékek átvételére meghatalmazott személynek. A jelen visszaküldési eljárásban foglalt rendelkezések be nem tartása a vevőnek a termékek visszaküldésére vonatkozó jogának elvesztését vonja maga után, a My Geisha teljes mértékben jogosult visszautasítani a visszaküldést.
A szakemberekkel kötött szerződések keretében kötött fogyasztói jogokról a fogyasztó tudomásul veszi és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az összegek visszafizetése kizárólag banki átutalással történik, vagyis vállalja, hogy a Gésámnak a bankszámla adatait megadja. a pénzösszegek átutalására. A Fogyasztót semmilyen esetben sem számítják fel jutalékok az ilyen visszatérítés eredményeként. A visszatérítés folyamata a termék/termékek megfelelőségének a raktárba történő átvételétől és érvényesítésétől számított 14 nap.
A Fogyasztó tudomásul veszi és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a szállítási többletköltség nem kerül visszatérítésre, ha a My Geisha által kínált legolcsóbb normál szállítási módtól eltérő szállítási módot választott.
Ha a fogyasztó nem a kifizetett pénzösszeg visszaküldését, hanem a termék cseréjét/cseréjét kéri, miután a My Geisha a visszaküldési kérelem elfogadhatónak találta (a termék helyzetének/állapotának elemzésével), a A fogyasztónak lehetősége van az alábbi lehetőségek közül választani:
Csere a www.mygeisha.hu weboldalról származó azonos termékre (azonos terméktípus, azonos mennyiség stb.), amelynek gazdasági értéke megegyezik a visszaküldött termékkel, a vásárlás időpontjában, feltéve, hogy az raktáron van;
a vásárlás időpontjában a www.mygeisha.ro weboldaltól eltérő, a visszaküldött termékkel azonos gazdasági értékű termékre cserélni, feltéve, hogy az raktáron van.
Azokat a termékeket, amelyek visszaküldését a fogyasztó vállalja, a vevő elküldi a MINNA ORIENTO KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ részére, a következő címre: Budapest, 1097 zip 1097 Budapest, Gyáli út 15/A al. 2, , Hungary
Az áru visszaküldésével kapcsolatos közvetlen költségek a fogyasztót terhelik.
Az utánvétes fizetéssel feladott csomagok (visszaküldés) visszakerülnek a fogyasztóhoz, visszaküldésre nem kerül sor.
A csomagot futárcégen (pl. Foxpost, Magyar Posta) keresztül küldheti el a fent megjelölt címre. Ha bármilyen kérdése vagy problémája van, forduljon hozzánk a következő telefonszámon. +36307764338
- Eljárás arra az esetre, ha a fogyasztó olyan terméket küld vissza, amelyre vonatkozóan a hibásság gyanúja merül fel
A megvásárolt áru nem megfelelősége esetén a My Geisha vállalja, hogy betartja a hatályos jogszabályi rendelkezéseket, ideértve a GEO 140/2021-et, amelyen keresztül az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2019/771. 2019. május 20-án az áruk adásvételére vonatkozó szerződésekkel kapcsolatos egyes szempontok tekintetében létrejött a jogi keret az eladó és a fogyasztó között kötött adásvételi szerződések tekintetében, különös tekintettel az áru megfelelőségére vonatkozó szabályokra, a nem megfelelőség esetére kiigazító intézkedésekre, e korrekciós intézkedések végrehajtásának módjai, valamint kereskedelmi garanciák a fogyasztóvédelem magas szintjének és a belső piac megfelelő működésének biztosítása érdekében.
Az Eladó felelősséggel tartozik a Vevő felé minden olyan meg nem felelésért, amely a használt termék átvételekor fennállt, és az attól számított egy éven belül kiderül.
A termékek akkor tekinthetők a megkötött szerződésnek megfelelőnek, ha: megfelelnek a leírásnak, típusnak, mennyiségnek és minőségnek, és rendelkeznek az adásvételi szerződésben meghatározott funkcionalitással és egyéb jellemzőkkel; megfelelnek a fogyasztó által kért speciális célnak, amelyre a fogyasztó legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésekor az eladó tudomására jutott, és amelyet az eladó elfogad; megfelelnek azoknak a céloknak, amelyekre az azonos típusú árukat általában használnák, adott esetben figyelembe véve a hatályos jogi rendelkezéseket, műszaki szabványokat vagy ilyen műszaki szabványok hiányában az adott területen alkalmazandó magatartási kódexeket és az ágazatnak; adott esetben olyan minőséggel kell rendelkezniük, és megfelelnek annak a mintának vagy modellnek, amelyet az eladó a szerződés megkötése előtt a fogyasztó rendelkezésére bocsátott; adott esetben a tartozékokkal együtt szállítják, beleértve a csomagolást, a szerelési utasításokat vagy egyéb olyan utasításokat, amelyeket a fogyasztó ésszerűen elvárhat; megfelel a mennyiségnek, és rendelkezik azokkal a minőségekkel és egyéb jellemzőkkel, beleértve a tartósságot, a funkcionalitást, a kompatibilitást és a biztonságot, amelyek az azonos típusú áruk esetében szokásosak, és amelyeket a fogyasztó ésszerűen elvárhat, tekintettel az áru jellegére és figyelembe véve. figyelembe kell venni az eladó vagy az ügyleti lánc korábbi szakaszaiban tartózkodó más személyek által vagy nevében tett nyilvános nyilatkozatokat, beleértve a gyártót, különösen a reklámokban vagy a címkén.
Nem minősül hibának, ha a Vevő a vásárlás időpontjában tudta vagy megalapozottan tudhatta a termékek hibáját.
Ha az áru nem megfelelőségét röviddel a kiszállítást követően, de nem haladja meg a 30 naptári napot, a vevő/vásárló választhat:
Megfelelővé tétele a termék kijavításával vagy kicserélésével egy másik azonos termékre, vagy más, a visszaküldött termékkel azonos gazdasági értékkel rendelkező termékre a vásárlás időpontjában, feltéve, hogy az raktáron van, kivéve, ha a helyesbítő intézkedést választották. lehetetlen lenne, vagy a többi rendelkezésre álló jogorvoslathoz képest aránytalan költségekkel járna az eladó számára;
A vásárolt áru értékének csökkenésével arányos árcsökkentés ahhoz az értékhez képest, amely akkor lenne, ha az áru megfelelne az előírásoknak;
a termék értékének visszatérítését, amely főszabály szerint a helyszínen, a készpénzes fizetés maximális határain belül és a visszaküldés napján a pénztárgépben rendelkezésre álló készpénz keretein belül történik. A visszaküldési határidő likviditás hiánya esetén meghosszabbítható, ez esetben a vásárlót tájékoztatjuk, és hozzájárulásával új időpontot határozunk meg a visszaküldéshez kapcsolódó összeg visszafizetésére.
Az az ügyfél/fogyasztó, aki a megvásárolt termék nem megfelelőségét gyanítja, vagy kétségei vannak annak eredetiségével és/vagy minőségével kapcsolatban, jelezheti My Geisha-nak az alábbi elérhetőségeken: contactbudapest@mygeisha.hu. Írásbeli nyilatkozatot ad ki, amelyben kifejti, hogy miben áll a termék nem megfelelősége, ilyen értelemben egyértelmű nyilatkozattal, vagy a csomagban található űrlap kitöltésével kérheti a visszaküldést.
A fogyasztó visszaküldése után a MINNA ORIENTO KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ a reklamációt a termékkel, a csomagolással, a vásárlást igazoló okmánnyal és a vásárló nyilatkozatával együtt megküldi a termék gyártójának, vagy adott esetben a hivatalos forgalmazónak. , vizsgálatra.
Meg kell említeni, hogy ezek a vizsgálatok kétféle elemzésen alapulnak:
Szaglásvizsgálat, szakképzett vegyész által (költség 15,862.80 HUF + ÁFA-tól);
laboratóriumi elemzés (GCMS TEST) az USA-ban (költség 214,129.38 HUF+ÁFA-tól)
Ezeknek az elemzéseknek a költsége a megbízó (vegyész/laboratórium) által kiállított számla alapján előzetesen a megrendelőt terheli az igénylés időpontjában, majd ezt követően, ha a vizsgált termék nem megfelelőségét hivatalosan megállapítják. , az ügyfélnek a vizsgálat ellenértékét az eladó visszatéríti.
Ugyanakkor a fogyasztónak tudnia kell, hogy a vizsgálati eljárás akár 4 hónapig is eltarthat (a vizsgálat összetettségétől függően meghosszabbítási lehetőséggel), valamint, hogy a terméktartály felnyitására lehetőség van a vizsgálat elvégzéséhez. vizsgálat. Ha a gyártó vagy adott esetben a meghatalmazott forgalmazó arra a következtetésre jut, hogy a termék nem megfelelő tartalommal rendelkezik, akkor a visszaküldést elfogadjuk, és ezen feltételek mellett a terméket kicseréljük, vagy a pénzét visszatérítjük. a választott opciót.
Ha a termék tartalmát megfelelőnek nyilvánítják, a My Geisha fenntartja a jogot, hogy megtagadja a termék cseréjét vagy a pénz visszatérítését, és a terméket abban az állapotban adja vissza a vásárlónak, ahogy azt a gyártótól, illetve a gyártótól történő vizsgálat után megkapta. adott esetben a hivatalos forgalmazó. Ebben az esetben a terméktartalom vizsgálati eljárásával kapcsolatban felmerülő minden többletköltség a vásárlót terheli.
- A visszaküldési eljárással kapcsolatos költségek
Kivételes esetben a leszállított termékek és a megrendelés közötti nem megfelelőség vagy eltérés esetén a visszaküldés költségeit a My Geisha viseli.
- A személyes adatok kezelésére vonatkozó rendelkezések
számú rendelet előírásainak betartása érdekében a 2011. évi CXVI. 679/2016 (a személyes adatok feldolgozása során az egyének védelméről és ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv – GDPR hatályon kívül helyezéséről) a MINNA ORIENTO KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ társaság rendelkezik üzemeltetői minőséggel, valamint a termék visszaküldésével kapcsolatos jogi formaságok teljesítése érdekében tájékoztatjuk, hogy az Üzemeltető a személyes adatokat a cikkben meghatározott feltételekkel kezeli. 6. bek. (1) lit. b) a GDPR-ból, nevezetesen a következő adatok: vezeték- és vezetéknév, lakó- vagy lakcím, e-mail cím, telefonszám, bankszámla.
A személyes adatokat pénzügyi és számviteli bizonylatok elkészítéséhez használjuk fel a hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően.
Tájékoztatjuk, hogy abban az esetben, ha nem kívánja ezeket az adatokat megadni, a termék visszaküldési eljárása nem lehetséges, mivel a hatályos jogszabályok kötelező előírásainak nem tudunk megfelelni (pl., de nem kizárólagosan , a fiskális terület jogszabályai).